דלתות כניסה זכוכית

דיל עוז בע”מ – תכנון ייצור והתקנה של דלתות כניסה זכוכית: 1-800-285-295

דלתות כניסה זכוכית הופכות להיות יותר ויותר פופולריות בעיצוב פנים וחוץ.

בכל מקום בו אתם פוגשים דלתות כניסה זכוכית תוכלו לחוש ולזהות את החדשנות המודרניות, והאסתטיקה העיצובית של הבניין.

דלתות כניסה עשויות זכוכית מספקות שילוב ייחודי של יופי, אור ובהירות לצד תחושת מרחב פתוח, שמשדרגת את המראה הכללי של הכניסה בכל בניין או בית עסק.

חברת דיל עוז בע”מ בעלת ניסיון רב שנים בתכנון ו/או ייצור לפי מפרט קיים דלתות כניסה (אלומיניום עם זכוכית או ללא מסגרת אלומיניום) במגוון עיצובים.

לפרטים נוספים, ייעוץ מקצועי וקבלת להצעות מחיר ללא תשלום פנו עוד יום בטלפון: 1-800-285-295, או שלחו פרטים בטופס צור קשר, נשמח לעמוד לשירותכם.

דלתות כניסה זכוכית

דלתות כניסה זכוכית לכניסות לבניין משרדים ומגורים וגם לכניסות בחללים פנימיים

מעבר לתרומה המשמעותית לעיצוב, ולאסתטיקה, דלתות עם פנל זכוכית חלקי או מלא מספקות גם יתרונות פרקטיים רבים.

לפניכם היתרונות הרבים ומספר דוגמאות אפשריות לשימוש בדלתות כניסה זכוכית, וכן היתרונות ברכישה של דלתות כניסה ישירות מיצרן המספק לכם מעטפת שירות מלאה.

כמו כן ראוי לציין כי כאשר אתם מזמינים דלת כניסה עם חצי פנל או פאנל שלם מזכוכית עם מסגרת אלומיניום או ללא מסגרת אלומיניום. ניתן לשלב ולהתאים את הדלתות לעיצוב חזית הכניסה וכן לתכנון וייצור תיבות דואר תואמות ללובי הכניסה.

היתרונות של דלתות כניסה זכוכית

  • אסתטיקה ואור טבעי – דלתות כניסה עם פנל זכוכית עם וגם בלי מסגרת אלומיניום מאפשרות מעבר של אור טבעי או התאורה הסביבתית אל תוך המבנה או בין חללי המבנה.
    שקיפות זאת ומעבר האור בין או אל תוך החללים מעניק גם לחללים קטנים יותר תחושת מרחב פתוח ובהיר יותר.
    דלתות זכוכית מתאימות במיוחד לבתים עם עיצוב מודרני ומינימליסטי, ויכולות להתאים ולהשתלב בקלות עם מגוון רחב של סגנונות עיצוב.
  • עמידות ובטיחות – דלתות זכוכית מודרניות מיוצרות מזכוכית מחוסמת או רב-שכבתית, שמעניקה להן חוזק ועמידות גבוהה יחסית גם בפני ונדליזם, פגיעות ואפילו ניסיונות פריצה.
    הזכוכית המחוסמת היא פי ארבעה עד חמישה חזקה יותר מזכוכית רגילה, מה שמספק בטחון נוסף לבעלי הבתים והעסקים.
  • תחזוקה פשוטה – דלתות זכוכית קלות לניקוי ותחזוקה, מה שהופך אותן לפתרון פרקטי לבנייני משרדים ועסקים, מבני ציבור ובנייני מגורים שבהם יש עומס תנועה של מבקרים.

דוגמאות לדלתות כניסה זכוכית

  • דלת אלומיניום וזכוכית – דלתות זכוכית עם מסגרת אלומיניום משלבות מסגרת אלומיניום חזקה ועמידה עם פנל מלא או חצי פנל זכוכית שקופה או חלבית.
    המסגרת מעניקה לדלת מראה מודרני ומסוגנן, תוך שמירה על חוזק ועמידות בפני פגעי מזג האוויר.
  • דלת סיקורית – דלתות זכוכית ללא מסגרת אלומיניום, בין אם מדובר על זכוכית חלבית או זכוכית שקופה חלבית מאפשרות פרטיות מרבית תוך שמירה על כניסת אור טבעי והמשכיות החלל.
  • דלתות ויטרינה דלתות אלו מספקות מראה יוקרתי ופתוח במיוחד, ומאפשרות כניסת אור מרבית.
    דלתות ויטרינה הן בחירה מצוינת לבתים המעוניינים לשדרג את חזית הבית עם עיצוב של הלובי ויצירת תחושת פתיחות​​.

כאמור ניתן לרכוש דלתות כניסה עם או בלי מסגרת לפי מפרט קיים או לקבל שירות מקצה לקצה הכולל תכנון ועיצוב הדלת, ייצור והתקנה של חברת דיל-עוז בע”מ

לפרטים נוספים, ייעוץ מקצועי וקבלת להצעות מחיר ללא תשלום פנו עוד יום בטלפון: 1-800-285-295, או שלחו פרטים בטופס צור קשר, נשמח לעמוד לשירותכם.

יתרונות רכישה דלתות כניסה זכוכית ישירות מיצרן דלתות זכוכית

  • איכות מובטחת – רכישה ישירות מהיצרן של דלתות הכניסה מבטיחה שתקבלו מוצר באיכות הגבוהה ביותר.
    אנו בחברת דיל עוז בע”מ מקפידים על בקרת איכות קפדנית וחסרת פשרות בכל שלב של הייצור כך שתקבלו דלת העומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר והדרישות של תקנות הבנייה.
  • שירות כולל מקצה לקצה – דיל עוז בע”מ מספקת מעטפת שירות מלאה כולל תכנון, ייצור, התקנה ושירות במידת הצורך של כל המכלולים של דלת כניסה כולל ממחזיר דלת, אינטרקום וכו’.
    אתם מקבלים שירות מקצועי מקיף מתחילת הפרויקט ועד סיומו, כולל אחריות על המוצר והשירות​.
  • עיצוב והתאמה אישית של דלתות כניסה זכוכית – דיל עוז בע”מ מספקים שירותי תכנון בהתאמה אישית ליצירת דלת ייחודית שמתאימה בדיוק לצרכים ולסגנון שלכם.
    ניתן לבחור את סוג הזכוכית, העיטורים, הצבעים והמידות לפי הטעם האישי והדרישות הפרטניות של הפרויקט שלכם​.
  • טכנולוגיה מתקדמת – דלתות כניסה זכוכית רבות מגיעות כיום עם אינטרקום מובנה, מצלמות אבטחה, וכן אפשרויות לנעילה חכמה, מה שמוסיף רובד נוסף של ביטחון ונוחות לשימוש יומיומי​.

לפרטים נוספים, ייעוץ מקצועי וקבלת להצעות מחיר ללא תשלום פנו עוד יום בטלפון: 1-800-285-295, או שלחו פרטים בטופס צור קשר, נשמח לעמוד לשירותכם.

מאמרים נוספים:

דלתות זכוכית לחנות

דלתות זכוכית לחנות

דיל עוז בע”מ – תכנון בהתאמה אישית, ייצור והתקנה של דלתות זכוכית לחנות: 1-800-285-295 דלתות זכוכית לחנות ללקוחות פרטיים, חברות, קבלנים וחברות ניהול כולל אפשרות

להמשך קריאה »
דלת זכוכית למרפסת

דלת זכוכית למרפסת

שילוב מושלם בין עיצוב ופונקציונליות – דלת זכוכית למרפסת דיל עוז בע”מ מתמחים בתכנון ייצור והתקנה של דלתות זכוכית למרפסת לייעוץ והצעות מחיר: 1-800-285-295 דלת

להמשך קריאה »
גלילה לראש העמוד
Call Now Button